donderdag 10 april 2014

Afleiding

Diana haar werk zit er op. De bestanden zijn in mijn bezit en nu is het dus aan mij om er een mooi geheel van te maken. Dat doe ik met heel veel plezier. Ik kan het geleerde nu echt in de praktijk brengen! Mooi om te zien hoe zo'n boek groeit en vorm krijgt door jouw handen. Af en toe moet ik even wegkijken, even wat anders doen. In mijn hoofd heb ik dan een klein werkoverleg met mezelf. Vind ik het nog wel mooi wat ik aan het doen ben, zijn er andere mogelijkheden of moet ik misschien iets weglaten. In mijn hoofd ben ik altijd aan het visualiseren waar ik mee bezig ben en hoe ik het wil hebben. En in dit geval zit er nog iemand op mijn schouder die ook precies weet hoe ze het wil: Diana.
Bij deze momenten van afleiding sneup vaak wat op internet of zoals nu even door mijn eigen foto's. Ben op jacht naar een leuk cadeau voor mijn moeder die binnenkort jarig is. En dan ineens komt er een foto voorbij die perfect in het boek had gepast. Die mij eerder niet opgevallen was. Gelukkig is er dit blog!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten