donderdag 16 oktober 2014

Pink Viking

Yes!! En ook mijn eerste ansichtkaarten actie is een feit. Het lijkt stil rond mijn persoontje, maar ik zit niet stil. In het kader van oktober borstkankermaand heb ik een actie bedacht: met veel plezier, een groot aantal foto's en een beetje hulp heb ik van mijn foto's ansichtkaarten laten maken. Twaalf kaarten maakt vier sets van drie kaarten. En deze sets hebben de namen van mijn vriendinnen gekregen: zes bijzondere vrouwen en vier namen. Vrouwen die te kampen hebben of te kampen hebben gehad met borstkanker. Prachtige vrouwen, wiens leven na de diagnose nooit weer het zelfde is geworden!
Helaas zijn twee van deze prachtvrouwen niet meer onder ons. Veel te vroeg. Met deze actie wil ik mede vertellen dat zij altijd zullen zijn waar ik ook ben.

Het spreekt natuurlijk voor zich dat de opbrengst van deze actie ten goede komt aan het KWF.

De sets kosten € 10,00 per stuk. Graag ontvang ik je mail voor de verder afwikkeling van de verkoop. Indien je in de buurt of op de route woont, kom ik ze graag bij je brengen. Als ik de sets naar je opstuur kost dat € 1,92.

Mailknop 











Deze actie is mede mogelijk gemaakt door Heijnis & Schipper Drukkerij BV .

3 opmerkingen:

  1. Doe mij maar een set Bianca ;) Mail maar waar ik het op moet storten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Anita! Groet Aleid

    BeantwoordenVerwijderen